söndag 4 januari 2009


vad fort ett jullov går ändå! Lite för fort. Innan var tre veckor en evighet men nu känns det som det precis börjat och ändå är det snart slut! Har varit ett par sjukligt lyckade veckor iaf med bra häng i gäng och tillräcklig kyla för att ge lite julkänsla. Var lite tungt att lämna av marre på stationen för åreresan idag utan att själv följa med men fick ju ett par bra dagar i kläppen iaf. ett plåster på såren! Med nyår som ett glatt minne och med lite distans till bravaderna alkoholen förde med sig kan man inte säga annat än att slutet av 2008 nog inte kunnat avrundas på ett bättre sätt.

Inga kommentarer: