torsdag 11 december 2008

jag är världens mest socialt omgivna ensamma människa! Jag känner mig så just nu, sådär som man gör ibland. När ensamheten är en känsla som inte försvinner och man försöker täcka över den med att omge sig av människor konstant men inget hjälper. Och när man försöker lista ut vad det är man saknar kommer man fram till att man inte saknar något. Man är bara ensam. Ensam i att vara jag. Det är inte lätt att vara kotlett när man är falukorv, men ibland är det inte lätt att vara falukorv heller.....

Inga kommentarer: