inatt drömde jag att jag vann 50 000 kronor på en enarmad bandit, så när jag vaknade imorse trodde jag att det här skulle bli en bra dag. men när jag kom ut och tog de första trampen på cykeln märkte jag att det var punka...
för en student med punka kan det vara svårt att få vardagen att funka....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar