Idag fyller en mina absoluta favoritpersoner år! Skulle vilja fira henne med att visa "my best move in the whole world" men världen är för stor för det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
trist,långtråkig o alldeles alldeles underbar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar