lördag 13 december 2008

Wohooooow TENTA-FEEEEST o julbord o ett luciatåg till minne av en stackars flicka på bål!
tänk vilka fina traditioner kristendomen har fört med sig ändå. julen är verkligen en fin högtid. svulla mat och konsumera för att fira att en kille föddes som senare dog för våra synder, liksom för att lära oss en läxa.

Inga kommentarer: