XHTML & CSS: det är det som snurrar i min skalle om natten och flimrar framför mina ögon om dagen. när jag drömmer drömmer jag i koder och inget av det de säger förstår jag för jag fattar inte koderna.....längtar tills den här kursen är över =)
jag var på hallowenfest igår. det är ju sånna tider nu. I ett gammal psykhem hölls festen och man kan undra om inte värdinnan tillhörde den forna tiden. eller var hon bara sjukt bra utklädd och levde ut sin roll till fullo??! min sexveckors kår-frånvaro bröts och kvällen avslutades på svettolgas!
1 kommentar:
snart e du HÄR!/ hellen
Skicka en kommentar