fredag 7 november 2008

Hellen gillar inte räkningar. Jag gillar inte vad som kommer efter farfkamerornas blixt. Min snowboard-budget har minskat drastiskt o mitt tvivel på kalmars vinter är stooort. Har dock planerat en stöld av ett ultimat rail som kommer höja livskvaliten sådär 100 procent när o om snön väl kommer. Jag o Jessica sprang på det vid ett vägbygge igår när vi gjorde en "dagen innan tentan utflykt" till Giraffenköpcentrum i mjukisar o topluva för att käka korv&mos bricka. Jag visste vad jag gjorde när ja hooka upp med en dalmasa=) Korvkulturen LEVER!

Inga kommentarer: