"Nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu" Det är verkligen nyonbuskar hela vägen. Jag & lillebror tog farmor på en höstpromenad i Berga idag o vi var sjukt övertygade om att det var precis där som winnerbäck fick nypongrejjen ifrån. Hos farmor åts kanelbulle nummer ett. Kanelbulle två tre fyra och fem åt jag från min egenbakade bullplåt!! dock ojäst men ack så god. Jag har iaf kännt av att det ida är kanelbullens dg. trots att den firades utan bästa bulläterskan=(
Dock kom en annan bullätare på besök! och ända ifrån Båstad=) Miss Martina var i krokarna och passade på at slinka in på vår familjemiddag. Var mkt nydeligt att få en bit Du & Jag men mest Jag- känsla igen
Borde gå o lägga mig nu...i saknad av foton då jag ej har med min daton hem låter jag rancid avrunda en fin lördagskväll med en Time bomb

1 kommentar:
den gamla dängan...=)
Skicka en kommentar