tisdag 30 september 2008
3 dagar till tentan
.....eller två kan man säga...i alla fall två pluggdagar. tentaångesten börjar infinna sig som den bör. hade lite sömnproblem inatt när hjärnan gick på högvarv! träningsvärk från igår, träningsvärk från idag. mkt plugg idag.....ju mer man läser ju mer kommer man på att man borde kunna !!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar