Ge mig lite karaktär!!!! Jag suger på att plugga o är bäst på att hitta på roligare saker att göra.....men imorgon dideliduuu börjar mitt nya liv! då ska här pluggas som aldrig pluggats förr. träningskort ska köpas och musklerna ska välkomnas tillbaka efter tre veckors slapptaskande. jag ska hänge mig åt mig nya livsstil ända fram till klockan 19 00. då är det tjejfest o tror jag gör mig bäst som mitt gamla jag på sånna tillställningar =)
Världens bästa Linda är tokig o ska ge sig ut i marokanska öknen med en halvt främmande karl o surfa en månad innan hon drar nånstans o åker bräda! Jag ska sitta här i världens plattaste stad o sega mig igenom smålands milda vinter.
Min nya stereo får väggarna att dunka i mitt lilla rum just nu, flogging molly ger mig glada sommarminnen & snart ska jag ta med mig en flarra rött o gå till monika o kolla på idol....
De finns alltid nåt som är bättre men när det är bra som man har det får man nöja sig med det lilla o försöka att inte vara bitter. "vaddå, det är la kul när det går bra för andra..."
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
det e platt här meeed duh!
Skicka en kommentar