Jag har varit hemma i helgen. Hjälpt mamma med nya butiken. Firat lillebror. Träffat släkt. Var på teater. Ätit sushi. Druckit chai-te´. En helg går väldigt fort och tiden jag skulle använt till att plugga försvann nånstans emellan ovanstående aktiviteter. Mitt paper är fortfarande oskrivet och tenta-ångesten börjar ta fart. Måndagströttheten är inte direkt en spark i baken i riktning mot böckerna utan snarare tvärt om. Men tänker som jag gjorde igår, i förrgår o dagarna innan det: jag gör det imorgon istället!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar