torsdag 11 september 2008


Nu har det vart fest igen! Barrunda; mkt öl, mkt armhävningar, mkt sång, mkt kärlek. så här dagen efter är det inte lika självklart som det var igår varför matilda gick klädd som fågelskrämma och jag planerade bröllop med Lance Armstrong. Det man var rätt säker på när man vaknade imorse var iaf att 6h historia föreläsning inte var det som stod högst på önskelistan. Men det stod på schemat och kl 9 satt man där halvt nykter och halvt vaken i föreläsningssalen. Vet inte hur men 6 h senare fanns det fortfarande energi nog kvar i mig o jessica för att pallra oss runt shoppingkalmar o eckupera oss till morgondagens "fin-sittning". Nu ska jag äntligen sova! Hämta nya krafter och hoppas att imorgon blir lika skoj som igår=)

Inga kommentarer: