Idag har jag avklarat den första "riktiga" skoldagen, men trots att jag gick från kl 9 00 till klockan 18 30 kändes det kortare än vad jag minns en halvdag gjorde i gymnasiet. Det här är ju kul. En lärare som är engagerad och ett ämne man är intresserad av. Känner att jag har haft världens tur då vi från början var en klass på ca 60 pers som sen delades upp i till två klasser och den delen jag falleralla hamnade i verkar vara den roligaste. Det känns verkligen som om hösten kommit hit. Regnjackan har åkt på o kvällspromenaden gicks i mössa. Samtidigt som jag bävar inför mörkret är det lite mysigt ändå. Med Eddie Vedder i lurarna bland gulnande löv och min fina kamera runt halsen....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar