måndag 6 oktober 2008


The Worlds Greatest....


Sommaren fryser till is & jag vill dra täcket över huvudet samtidigt som jag vill dra in så mkt jag kan av alla färger, lukter o den svala luften. Hann med Lkpgs alla vattendrag i helgen. En promenad runt Stångån & en bit längs Tinnerbäcken. Vatten är inte min hemstads starka sida men att Lkpg är en jävel på höststämning kan ingen ta ifrån oss. Det är ångest, tvång & höstsäsong....

3 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

fuck! visste inte ens att du hade en blogg.... hettma is back! sprid ordet för nu jävlar!

Anonym sa...

Synd att vi inte hann ses när vi var i samma stad.. :(
Kram kalas Ida

Anonym sa...

du är nyponet o jag är klipulvret i det. en perfekt kombination,vackra o titta på men kan även vara jävligt irriterande.
nypon nypon nypon