Sommaren fryser till is & jag vill dra täcket över huvudet samtidigt som jag vill dra in så mkt jag kan av alla färger, lukter o den svala luften. Hann med Lkpgs alla vattendrag i helgen. En promenad runt Stångån & en bit längs Tinnerbäcken. Vatten är inte min hemstads starka sida men att Lkpg är en jävel på höststämning kan ingen ta ifrån oss. Det är ångest, tvång & höstsäsong....
måndag 6 oktober 2008
Sommaren fryser till is & jag vill dra täcket över huvudet samtidigt som jag vill dra in så mkt jag kan av alla färger, lukter o den svala luften. Hann med Lkpgs alla vattendrag i helgen. En promenad runt Stångån & en bit längs Tinnerbäcken. Vatten är inte min hemstads starka sida men att Lkpg är en jävel på höststämning kan ingen ta ifrån oss. Det är ångest, tvång & höstsäsong....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
fuck! visste inte ens att du hade en blogg.... hettma is back! sprid ordet för nu jävlar!
Synd att vi inte hann ses när vi var i samma stad.. :(
Kram kalas Ida
du är nyponet o jag är klipulvret i det. en perfekt kombination,vackra o titta på men kan även vara jävligt irriterande.
nypon nypon nypon
Skicka en kommentar