trist,långtråkig o alldeles alldeles underbar
Gomorron Breckenridge!
Ge ma snöööö, ledighet & en stor sol!!!!
så här fint kan man ha det varje morgon om man nu inte skulle komma på den dumma idén att sätta sig i skolbänken i tre j***a år!!
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar