Jag har flyttat till kalmar!! En liten stad med många fina sidor. Det är viktigt att inte glömma! Men varför ska här vara så platt?? Lite höjdskillnad skulle inte skada. Dock klagar inte den cyklande studenten som numera bor i mig. Hon är rätt nöjd hon.Första veckan i den platta staden har varit bra,rolig och aningens hektisk. Mycket lek, mycket nytt. Klassen verkar riktigt bra även om det är lite skrämmande att många verkar så duktiga och erfarna till skillnad från lilla jag. Imorgon avslutas den första skolveckan med turkos sittning! kommer nog bli riktigt roligt=) med turkosa strumpyxor o blått hår kommer man inte va snygg men man kommer att vara sccchnygg och det är det viktigaste.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar