
Med tron om en sjukt slapp kväll med torghäng i kvällssolen med emmy och därefter ett te & soff häng hemma hos hellen slutade något annorlunda!" Another kind of häng" mhmm... skulle man kunna säga. Två häng blev ett och uppsfalllalaa hamnade vi på ett yoga-pass. Hellen & jag var lyckligt ovetande om att det var ett "power" framför yoga ända tills ledaren kom o smällde upp skylten på dörren: POWERYOGA. Emmy menade att ingen annan hade velat följa med när hon sagt att de var ett power med i bilden så hon tyckt det var bäst att utelämna det när hon föreslog att vi skulle gå och träna tillsammans. Mina tidigare erfarenheter av Yoga är uppsnappade från Friskis&Svettis version av yoga: ett lugnt och avslappnande pass. Psst jag tror att jag nästan sträckte nästan alla muskler i min stela kropp och mina armar och ben darrade av utmattning! Men kunde efter 1½ timme i ställningar som stående hunden, hästen, en rad solhälsningar och, inte att förglömma, pilbågen konstatera att yoga is tha shit & jag peppar redan inför torsdagspasset=)
1 kommentar:
hehe... yogasara.. gav d dig nå power då?? e d du på bilden föresten?
Skicka en kommentar