onsdag 7 maj 2008

solens strålar verkar bränna rätt igenom skinnet in i kroppens alla organ och få dem att banka glatt & kanske lite mer. träden grönskar och det är för jävla fint!
årets första minigolf runda i varamon: tre strikes slogs och en delad seger med nicke över oscar & anna. firade segern med grillat i kvällssolen.
längtar till helgen, till klockan fyra på fredag....våren är för fin för att sitta inne o jobba!!!

Inga kommentarer: