måndag 12 maj 2008




jag var i sthlm i helgen. mest för att träffa linda men även för att titta på när kajsa dansade. min syster är duktig, hon fick nog alla dansskills jag inte fick! jag fick inte skills nog att ens koppla bort den sjukt osköna bänken man fick avnjuta föreställningen ifrån. att den var specialimporterad från Tyskland gladde varken min eller någon annans bortdomnade rumpa särskilt mkt.

linda och jag hyrde en roddbåt. det är en väldigt underskattad aktivitet det där med att ro. att i lugn och ro sakta ta sig fram över vattnet. avslappnande, lugnande. Det var uppskattat, från oss och av andra. vi blev lite av en attraktion där längs djurgårdskanalen. folk vinkade och tjoade och de som inte gjorde det dom glodde. tror vi stack ut rätt rejält bland jättedyra motorbåtar, snabba vattenskotrar och lyxiga segelbåtar =)


om en månad ska jag hellen & markus åka till frankrike. börjar bli peppad. helgens sommarvärme gav mig smak på strand & surf.

Inga kommentarer: