tisdag 7 augusti 2007




SUSHI VID ÅN ÄR SOM MASSAGE FÖR EN STEL NACKE.


Fasen vad gott när allt är så gott. Käket, sällskapet, solen, omgivningen.

10 dagar till min födelsedag, 3 dagar till helgen. 2 dagar sen förra helgen. kikärta heter chickpeas på engelska och jag förstår skillnaden på begreppen som jag inte längre minns. Det är hett med sommar o jag hoppas att de har halvkassa semestervikarier på SMHI så att prognoserna inte stämmer & sommaren stannar lite längre!

Inga kommentarer: