söndag 5 augusti 2007






blåbär i magen, skrapsår på knäna och solbrända kinder.

sommaren har behagat komma hit igen och jag har varit i femöre i oxelösund i helgen.

bara haft det bra, solat badat, tränat skejtskills, gått blåbärspromenader och hoppat på klipporna. var mysigt och jättekul att få träffa
sin bästaste lekkompis igen!

Inga kommentarer: