

blåbär i magen, skrapsår på knäna och solbrända kinder.
sommaren har behagat komma hit igen och jag har varit i femöre i oxelösund i helgen.
bara haft det bra, solat badat, tränat skejtskills, gått blåbärspromenader och hoppat på klipporna. var mysigt och jättekul att få träffa
sin
bästaste lekkompis igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar