lördag 28 juli 2007

hostar nyser svettas fryser. ont i alla muskler & alla kläder skaver. Inte för att klaga men jag är faktiskt sjuk....en levande bacillbomb med gulare snor än tänkas kan!
har inte lämnat lägenheten på snart två dygn och heller inte träffat någon mer än me myself & min slemmande näsas invånare. jag som var peppad för en festlig helg juuhu!

på måndag..hmm eller var det tisdag? iaf nånstans där så kommer min babe hem. ser jag fram emot nåt alldeles väldigans och trycker därför i mig dagens fjärde apelsin i tron på att c-vitaminet ska göra susen!

Inga kommentarer: