onsdag 8 augusti 2007

Det är när man ena dagen svävar på moln och tycker livet är toppen för att dagen efter inte se en ljusglimt i hela vida världen och det enda man vill är att tröstäta choklad, men sen när man väl står vid hyllan på ica inte kan bestämma sig om man vill ha snickers eller twix eller om man redan är för fet för både snickers&twix. o man efter 10 minuters hysteriskt velande går bölande därifrån med sin svullna bullmage som man börjar fundera på vad man lider av. men nej man är inte pyskiskt sjuk utan har bara jävligt premenstruella besvär & det är Guds straff mot oss kvinnor för att Eva inte kunde hålla sina små korvfingrar från äppelträdet.

Inga kommentarer: