söndag 12 augusti 2007

födelsedagskalas! viktor har fyllt o emmy har flyttat hem. kan det bli annat än hysteriskt!!
som vanligt blev det lite mer än lagom o idag blandas minnena från igår med fniss och ångest.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaaaaa.. fina bilder sahara.. trodde jag skulle få va med om ett godkännande men icke då hehe.. får väl bara ta å bjuda på det å se glad ut =) haha!