födelsedagskalas! viktor har fyllt o emmy har flyttat hem. kan det bli annat än hysteriskt!! som vanligt blev det lite mer än lagom o idag blandas minnena från igår med fniss och ångest.
1 kommentar:
Anonym
sa...
Hahaaaaa.. fina bilder sahara.. trodde jag skulle få va med om ett godkännande men icke då hehe.. får väl bara ta å bjuda på det å se glad ut =) haha!
1 kommentar:
Hahaaaaa.. fina bilder sahara.. trodde jag skulle få va med om ett godkännande men icke då hehe.. får väl bara ta å bjuda på det å se glad ut =) haha!
Skicka en kommentar