onsdag 15 augusti 2007




om två dagar fyller jag år o maia hirasawa spelar gratis o om en dag kommer sheriffen hit o om en kvart är occe här o just nu regnar våra planer att rulla bräda bort.

önskar jag hade lite mer karaktär, att jag iaf hade lite självdiciplin o iaf var lite av en god människa. att jag hade lite mer jimmy bölja i mig o iaf siktade på att vara god!


om ifall fallera trallala fallera....

Inga kommentarer: