
om två dagar fyller jag år o maia hirasawa spelar gratis o om en dag kommer sheriffen hit o om en kvart är occe här o just nu regnar våra planer att rulla bräda bort.
önskar jag hade lite mer karaktär, att jag iaf hade lite självdiciplin o iaf var lite av en god människa. att jag hade lite mer jimmy bölja i mig o iaf siktade på att vara god!
om ifall fallera trallala fallera....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar