måndag 27 augusti 2007

Idag har jag ägnat en timme åt att hata mornar, åtta timmar på att hata mitt jobb, en halvtimme på att hata min lägenhet...sen gick jag ut och sprang i ösregnet och allt neggo rann av mig och när jag kom hem vart det som om jag vaknat om på en bättre sida än när jag klev upp imorse.







telefonen ringde och jag fick prata med en brud jag inte pratat med på länge länge....därav en nostalgibild från förra sommaren! qantas airlines äger=)

Inga kommentarer: