sushi vin o choklad på en parkbänk, skodispyter på nationernas damrum.... mer vin & galna människor på platens. en sjukt rolig helg men det sliter mer än förr. börjar jag bli gammal? är bakis & nostalgisk. längtar tillbaka längtar framåt längtar bort. längtar till nåt lite mer kravlöst och närmre paradis-känslan! idag har solen skinit på linköping men bortsett från min morgonpromenad har jag gömt mig för ångesten bakom persienner och fördragna gardiner. Att komma fram till att ens liv håller på o spåra ur o inse att det är dags att strukturera upp det lite ena dagen för att dagen efter spåra ur lite till är inte särskilt moget...men moget är inte min grejj & fick jag bestämma o inte bry mig om andra skulle jag helst spåra ur varje dag.
Det var då det:
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar