onsdag 5 september 2007

Jag kan inte sova.....åtta timmars sömn målet är som vanligt kört och det gör det ännu svårare att sova! Vill inte vara här. Vill inte sitta i en jävla lägenhet o surfa runt på facebook, gå upp klockan sex varje morgon o gå till ett jobb där det roligaste att se fram emot är en ostprovning om två månader, jag vill inte köpa ett träningskort på friskis&svettis för att det är bekvämt då det bara ligger ett kvarter bort, och jag vill inte lägga hela min lön på att supa bort tristessen på ågatan.

Det är inte ett dugg synd om mig att jag måste leva som de flesta andra men fan vad trist jag har! Finns det kurser i att njuta av vardagen?

Inga kommentarer: