onsdag 6 juni 2007

Svenska flaggans soliga dag...

Åsa är tillbaka& det gör mig glad



& det blir jag av att åka longboard









& av att äta sushi vid ån

och av att träffa min söta farmor

& resten av familjen

ALLT det har gjort nationaldagen till en himlans bra dag!

Inga kommentarer: