fredag 8 juni 2007


Igår luktade hela staden hundbajs och stångån var rutten. När jag gick min kvällspromenad insåg jag att lkpg bara lurat mig att känna mig hemma sista tiden.
Idag trivs jag dock igen. Kanske är det ölen, kanske är det vädret. Idag luktar staden rosor och alla skitnödiga hundar verkar ha flyttat till skänninge.

Efter jobbet åkte jag viktor & tobbe till berg o tog sommarens första sverigedopp. det var ehh...svalkande! Sen fick jag min efterlängtade öl och när de andra pyste hem var jag inte alls redo för att knoppa så promenerade till en förfest hemma hos korvlisa.

bra dag & ser fram mot imorgon.

Inga kommentarer: