tisdag 5 juni 2007


hallihallå!

sitter i min myshörna som jag o occe byggde igår. bokhyllan skruvades ihop i ett hujj tackvare vårt grymma teamwork. synd att han inte har nåt ihopskruvbart till hans flytt nästa helg=)

myshörnan är väl inte direkt stilren så får se hur de blir med den framöver men just nu trivs jag rätt bra här i fåtöljen med gårdagens longboard-tur i närminnet och en date med åsa i närmaste framtiden.
imorgon är det sveriges nationaldag och jag är ledig=) kanske ska använda ledigheten till nåt vettigt......eller kanske bara vara , hänga i gäng ute i solen o ha de så jäääääkla bra!
"att tala sanning är att ljuga så att folk tror dig"
lika bra att sluta tänka o tro på allt för nu är det sommar!!!!!

Inga kommentarer: