ååh vad fem veckor kan kännas lång tid när man är den ensamaste fegiskungen i världen!
Jag har flyttat btw. skönt skönt skönt!!!
Jag har flyttat btw. skönt skönt skönt!!!
sthlm var kul men fick med mej halsont o snorfylld hjärna hem.
den här kråkan ( dock ingen snorkråka) hade en väldans skön stil när han satt o torka fjädrarna
i solen när vi promenerade förbi...haa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar