midsommar i smögen
torsdag förmiddag bar det iväg till smögen. i en bil med stjärna for vi iväg på en resa som pga diverse olika stopp i form av lunch o upphämtning lät klockan ticka på till sen kväll innan vi kom fram till en lika regnig västkust som resten av sverige. men varken regn eller trötthet satte stopp för festglädjen o medan de som suttit där bak sista biten gick in på femte ölen fick vi som körde smaka på vår första. det blev absolut inte den sista o hela helgen kan sammanfattas med mkt regn, ett enormt mottagande av familjen som släppte in oss i sitt hus trots att vi var femton pers, mkt galenheter ( främst från adam), telefonsamtal till håkan hellström, försvinnanden, dans med stolar, på stolar, under stolar & till sist en stor sol som plötsligt bara behagade komma fram bättre sent än aldrig. smögen var otroligt vackert o jag lääär ko
m
ma dit igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar