DAGENS BÄSTA:
-shit vad hård din är!
-din är jättemjuk....men gud vad stor den är!!!
saker är inte alltid vad det synes eller höres vara.....
Men för att sluta tramsa o komma till det som kommit att bli vår vardag, det gröna sköna som förvandlats till nått grått o som lixom i farten gjort barnens blåa ögon svarta!
Igår när jag skulle sparka mig hem från tesse kasta några barn sten efter mig och avfyrade en spottloska i min riktning helt oprovocerat!! Jag blev först chockad o sen arg men när jag vände mig om för att säga nåt och möttes av ett tiotal tolvåringar som sakta gick emot mig med elaka ögon utan att säga nånting svalde jag orden med detsamma och sparkade mig därifrån för allt vad brädan höll....Kan inte beskriva min känsla inför det här bättre än med orden:
-shit vad hård din är!
-din är jättemjuk....men gud vad stor den är!!!
saker är inte alltid vad det synes eller höres vara.....
Men för att sluta tramsa o komma till det som kommit att bli vår vardag, det gröna sköna som förvandlats till nått grått o som lixom i farten gjort barnens blåa ögon svarta!
Igår när jag skulle sparka mig hem från tesse kasta några barn sten efter mig och avfyrade en spottloska i min riktning helt oprovocerat!! Jag blev först chockad o sen arg men när jag vände mig om för att säga nåt och möttes av ett tiotal tolvåringar som sakta gick emot mig med elaka ögon utan att säga nånting svalde jag orden med detsamma och sparkade mig därifrån för allt vad brädan höll....Kan inte beskriva min känsla inför det här bättre än med orden:
GUUUUUD SÅ DANT de börjar bli!
1 kommentar:
Världen, eller iaf Linköping, måste vara nära förfall! Men det var ju trots allt ingen man i regnrock, utan byxor och kalsonger, med fingrarna i rumpan som du träffade på. Även om småpojkar (och ala andra killar för den delen) kan vara nog så skrämmande... Förmodligen slog du fartrekord på longboarden. Bättre fly än illa fäkta! Tack för senast med extremt god så-gott-som-restaurangmat!
Skicka en kommentar