tisdag 19 juni 2007

Ikväll är en kväll som lägger igår i glömska & strör glitter på imorgon & får mig att tro på att man kanske kommer kunna vara lycklig ett helt liv, även om man lever bland gråa kostymer o stela ansikten som tror att vara vuxen är detsamma som att sluta göra det man vill och skratta åt allt som inte är ironi eller skadeglädje. För säger som Pippi att kära lilla krumelur jag vill aldrig bliva stur & jag trallar med i snook när han sjunger om de som lyckats men frågan är om han eller hon är glad, det är jag så jag fortsätter min promenad....

Inga kommentarer: