tisdag 15 maj 2007

ON THE ROAD AGAIN.....lalalala
AFI- sjuukt bra,sjuukt kul,sjuuuuukt svettigt!
Häng med syrran!

Linda hade svårt att palla dagen efter=)



EN UNDERBAR HELG I STOCKHOLMO MED TRE L & ETT STORT A SOM HUVUDINGREDIENSER : LINDA, LONGBOARD, LILLASYSTER & AFI
vi tog även en söndagstripp till hallstavik och hälsade på EMELIE den Klemelie som vart ute o fart i vida världen!

Inga kommentarer: