torsdag 10 maj 2007


Ikväll har jag varit ute och åkt longboard....o jag är sååå glad!


Imorgon ska jag åka till Sthlm....o det ska bli så kuuul!


På lördag ska vi studsa till AFI i Fryshuset....o de lär bli så sjuuukt bra!!



Inga kommentarer: