onsdag 16 maj 2007


"var det du som hånglade med evert taube eller vem var det jag var med??

eeh...hånglade med vem? aah just de jo de va jag"




idag har vart en konstigt bra dag & det kan vi tacka tjänstemannalagen för.
fem timmars arbetsdag dagen innan röd dag
occe och jag har sparkat runt i lkpg på jakt efter bästa rullet
solen har skinit (skriver man så? skina skinit sken hmm)
glassen smakade som glass ska
&
jag var o kolla på en lägenhet som jag gillar!!
hoppas på att få den, hoppas hoppas hoppas
&
nu är mina systrar hemma=)

Inga kommentarer: