lördag 10 mars 2007

var hog igar! hog som ett hus pa adrenalin o livsgladje o peppad som tusan!!! vi var sa grymma i parken o hoppade tva riktigt stooora hopp som vi tidigare knappt vagat titta pa! med kontroll mina damer o herrar. jag med minst kroppskontroll i varlden borjar fa styrsel pa armar o ben:) jag firade med min forsta ol pa kalifornisk mark o den gick direkt upp i huvudet!
ar sakert 20 grader varmt i solen nu o de borjar lysa brunt pa vissa stallen i backarna....lite laskigt tycker vi med tanke pa att de e sa lang tid kvar pa sasongen men har ju sett tidigare hur fort det vander med vadret har uppe!

Inga kommentarer: