tisdag 6 mars 2007

livet fortsatter leka. efter att ha vilat fran akningen en hel helg. tre timmar virkningssession mitt i smeten av haftiga los angelesbor i kollosala pimpiga klader pa terassen i bear i lordas o en sjuuukligt slapp sondag med inte manga knop gottade vi oss med en lite sovmorgon aven idag. det visade sig vara ett bra drag o vi var grymt peppade! den har dagen hade precis som alltid allt o kan knappt vanta tills imorgon da min boardslide-sparr i hjarnan forhoppningsvis slappt o allt som gick bra idag kommer ga annu battre!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heej min vän... Låter som en riktigt lugn o skön helg... Jkpg väntar på dej.. men då blir det inte bara lugnt.. :) då ska vi slå våra klackar i taket o bara glida runt.. Saknar dej! Puss Puss

Anonym sa...

Hallåsan sara! Man kan nog inte ha d bättre än dig just nu, åhhh verkar så härligt. Du kan ju ägna en liten tanke till oss här hemma som har d lite mindre roligt i dimman! Men faktum är att våren har kommit!!! ÅHHHH underbart! men norra småland o uppöver får vänta ett tag till, tacka vet jag kalmar hehe! Saknar dig min vän!! KRAAAAMAR!!!

Anonym sa...

hej vännen. linda här.. hoppas du har det kalas, här har som sagt våren kommit-sakta men säkert! underbart! saknar dej, kör försiktigt...=) sköt om dig! kramen

Anonym sa...

hallu Sarah!!
Försökte ringa dig i fyllan, men som tur var så svarade du inte:)...
Kan tänka mig att ni har det super där borta och att du gör helt sannslöst sjuka saker, lev livet ordentligt nu, för snart kommer verkligheten tillbaka igen. Fast det är ganska skönt här hemma, våren har kommit tillbaka, ganska efterlängtad faktis..
Hoppas allt flyter på där borta, fullt ös medvetslös!!!
Viggo

Anonym sa...

hej igen min vän! en uppdatering i våren så har den nu kommit lite ovanför stockholm o en bit över karlstad men det är vårtemperaturer långt där över så det ser inte så bra ut för våran fjällenresa, ska ju å testa på sexstolssittliften =) ghaaa!! nä nu får du snart ta o komma hem! :P pussss pusssssidusss!