tisdag 13 mars 2007
40bitars o en flarra rodtjut
vi har redan markt att allting har i amerika ar storre an hemma! bilarna, manniskorna, bullarna, pizzorna, vagarna osv men tankte inte riktigt pa det nar vi var o kaka sushi haromdagen! det stod tva bitar overst pa menylistan o da tankte vi att det var tva vanliga sma sushibitar som man menar med tva bitar sushi hemma sa vi kryssa sa att vi skulle fa nio-tio bitar var. nar vi fick in ett lagom stort fat borjade vi fundera pa vilken av dem som var de starka men da vi fragade fick vi svaret att de inte fanns med pa fatet men att "you got way more comming guys!" harligt tankte vi o mos nar andra fatet anlande....vips kom ett fat till o vi fnissade lite at det men tankte att jaja, nu e de val iaf slut men icke! fjarde fatet anlande o servitrisen namde att vi at mer an de flesta brukar! vara planerade tio bitars blev det dubbla! med mer an tjugo bitar och en halv flaska rodvin var i magen rullade vi dar ifran och var planerade utgang slutade med annu en harlig matchofilm med vara jasande magar hemma i tv-soffan!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hahahaaaaa! ni är för roliga!! D där me förbränningen ska jag ta reda på=) men under tiden kan du lyssna på denna, helt underbar! http://www.youtube.com/watch?v=1lmtn76n5sI
Skicka en kommentar