nar vi kom hit hade vi knappt sett solen pa tre veckor o sol var allt vi dromde om! nu ar sol det enda vi ser och varje gang vi vaknar o drar bort gardinen hoppas vi pa att himlen ska vara gra av snomoln men det hander inte....solen bara skiner o skiner o snon bara smalter o smalter o utanfor vart hus rinner resten av snowboardsasongen forbi och ner i sjon. man blir inte sa peppad pa att aka brada i den har varmen langre....men galler o passa pa sa lange de kan ha oppet!
i helgen var vi pa stranden och solade vilket resulterade i att linda inte kunnat duscha pa tva dar pga brannskador pa magen:) jag som e lite klokare trots att jag ar yngre hade smorjt in mig sa jag ar bara brand flackvis (emmy du vet ju hur jag brukar smorja in mig sa du forstar sakert varfor)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar