jag ar en ynklig person idag. har ont overallt, gnaller over allt osv. sitter och fiser pa biblioteket. med det menar jag inte att jag bara sitter och inte gor nagonting utan menar verkligen att jag fiser. efter att umgatts med varandra dag o natt i tva manader har linda och jag slutat vara tva personer och mer blivit som en o samma individ sa jag slar vad om att hon oxa sitter o fiser vid hennes dator. brukar vara sa.... och med tanke pa att bada svullade nat enormt pa thaibuffe' igar( det fanns allt! tom sushi o glass!) sa ar det nog sa...
inatt kommer det sno! darfor ska jag passa pa att vara en ynklig person hela dagen o kvallen ut sa det inte finns nan ynklighet kvar imorgonbitti nar vi ska pressa puder!
har virkat en ny mossa. den ar ratt fin och har en fin bla garnboll pa toppen...nastan lika fin som mitt forra projekt rosaelefantmossan. virka e ungefar som en drog. jag kan inte sluta forran det ar klart och nar det ar klart vill jag borja med nat nytt med detsamma.
just det ja! vi var pa 19arskalas haromdan. var spannade med nat band som spelade . men var inte bandet som var spannande utan mer alla filurer som gick runt som grottmanniskor i cirklar framfor scenen for att sen slanga sig i en hog o brottas i takt med musiken. vi (las linda for var mest hennes fel) fick med oss en tandlos kille hem(pa morgonen misstankte vi aven att han var mongolid) som menade att han hade sa langt hem o behovde nanstans att sova eftersom han borjade jobba tidigt dagen efter. vi hoppades pa att han skulle hinna forsvinna innan vi gick upp men trots att vi lag kvar i sangen till tolv hade inte "donkey" gett sig av utan kom inte nertrippande fran loftet forran kaffet var pasatt och berattade att han struntade i att ga till jobbet o tankte hanga med oss resten av dagen. "mest sugna pa de du" tankte vi ....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Tjohoo! Till slut hittade jag hit! Hoppas du är mästare på twintipsen så att lockarna fladdrar av fartvinden. Ska läsa dagens tredje rättsfall ute i Linköpings vårsol. Kom hem snart! Pussar
tja mitt fluff!!
saknar dig nuuu ditt gäddhäng!! tack för smset på premiärdagen, värmde att du kom ihåg det!! synd att du inte kan se föreställningen..men ja kan tro att du inte vill vara nån annanstans på jorden just nu.ja vill med åka...snart!! hur e väder o så nu!? har ni surfat nått, virkat klart mössan!? vi ses om en månad ialf!! vår,öl o söder:)ta hand om dej o linda!!pusss o kram kajsaaa
tjabba tjena hallå! här är himlen blå, å jag kan inte gå. virre har lärt sig skala potatis, men han är väldigt skakis. jag va bäst i backen, virre ramla på nacken (stämmer sådär men jag va först nere). sara sara sara vi saknar dig vår sara!!!! puss å #=kram=# från spyrro o slemis!!
Skicka en kommentar