halla halla!
det kom sno! herre gud vad det kom sno o herre gud vilka ak vi fick! 6 timmar puder, sen knatta vi hem pa ben som spaghetti! dagen efter det var det sa bra i pisterna och vi hittade orort puder aven da med hjalp av "Lucky Luke" som aven erbjod oss lift till Mammoth nar de stanger har i Summit & Bear. Gott o slippa halla pa o byta tag o buss i tusen timmar!
Igar hyrde vi skidor! jag var sjuuukt peppad o vi sag nog ratt grymma ut nar vi akte pa liften i vara twintips o stora klader men all coolhetsfaktor sjonk dramatiskt nar vi sen skulle av liften och ner for barnbacken. Vara uppehall fran skidor pa 6 resp. 10 ar syntes verkligen och det var verkligen komiskt och svart att halla sig for skratt nar vi insag hur daliga vi var! Men efter ett par ak till borjade vi komma igang och efter dagens slut hade vi tom akt alla svarta backar i Summit & fatt till stilen nagorlunda. Var valdans kul iaf och kan handa att skidorna hinner aka pa nan mer gang innan vi aker harifran!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar