måndag 5 februari 2007


tjohoo! vi är i fernie !!! bor på raging elk, träffat massa vi redan träffat, käkat kyrkans köttbullar o vunnit en bordfotbollsturnering o åkt bräda med otränade ben!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej min gumma!!
Va kul du verkar ha det, åhhh va underbart för dig! å va bra att resan å allt verkar ha fungerat utan problem. Ha det underbart roligt å uppdatera oss här hemma ofta så vi har nå att leva på=) Pussss & Kraaam! //emmy

Anonym sa...

Hallå Sarha!!
Vad träligt du verkar ha det där borta, kan förstå att du börjar längta tillbaka till Sverige igen! Det är ju så underbart att bo här, ett ständigt växlande väder, där du du aldrig kan riktigt känna dig riktigt säker på om den sibiriska kylan ska hålla i sig under dagen eller om det växlar tillbaka till ett härligt ihållande regn.. Heheh jag är inte bitter!!
Träffade din mamma ihelgen, hon var lite orolig över att du skulle skada dig i backen, så kör lugnt nu de första dagarna och skipa alltid det första åket och även det sista åket, varje dag!!
Hoppas du har det underbart där borta över pölen, tänker ibland på dig här hemma!!
Simma lugnt gumman// Många kramar Viktor

Anonym sa...

hej darfst!! =) hoppas att du har det underbart kul därborta, jag tänker på dig härhemma.. och kör försiktigt! kramar linda

Anonym sa...

Hej på dig!
Kul att du verkar ha det bra! Åk ett åk eller två för mig oxå! O glöm inte att hålla oss uppdaterade...allt blir så så roligt då =)
Puss o kram Johanna