måndag 29 januari 2007

PULKA TAJM!!

Uppvärmning i blåa backen, ladda i mellanbacken sen tog vi oss an mördarbacken! Inget kunde stoppa oss & ingen brant var för brant! Pulkaåkningens egenskaper är lätt att nedvärdera med åren. Viktor & jag väckte barnen i oss och hade en härlig dag i Lkpg:s pulkabackar!












jag "flyger" i ett hopp







Viktor var så snabb så jag höll på o missa honom, kan det bero på hans munteknik??










Här tar vi igen oss mellan åken vid en konstgjort sjö=)


Inga kommentarer: