söndag 28 januari 2007

Snö Snö Snö! åH vad jag tycker om Snö!
....
Min kamera är på lagning annars hade jag lagt ut bilder på Idas o min sjukt tidiga promenix, lillebror o mig snowskate-ande, farmors bullbak och kanske nåt från en himmelans trevlig fika på tesses golv!

Inga kommentarer: