Snö Snö Snö! åH vad jag tycker om Snö!
....
Min kamera är på lagning annars hade jag lagt ut bilder på Idas o min sjukt tidiga promenix, lillebror o mig snowskate-ande, farmors bullbak och kanske nåt från en himmelans trevlig fika på tesses golv!
trist,långtråkig o alldeles alldeles underbar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar