fredag 26 januari 2007


me & mr snowman

vad gör man efter fem dagars ständig aktivitet när man kommer hem & inte har nån kompis att leka med? jag kände mig så ensam så jag skapade en ny kompis: Mr Snowman
..

Inga kommentarer: