skip to main
|
skip to sidebar
saharas värld
trist,långtråkig o alldeles alldeles underbar
fredag 26 januari 2007
me & mr snowman
vad gör man efter fem dagars ständig aktivitet när man kommer hem & inte har nån kompis att leka med? jag kände mig så ensam så jag skapade en ny kompis: Mr Snowman
..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
sahara
i väntan på nåt större!
Visa hela min profil
Bloggarkiv
Bloggarkiv
januari (7)
december (10)
november (5)
oktober (3)
september (7)
augusti (5)
juli (3)
maj (6)
april (3)
december (1)
november (1)
oktober (1)
september (2)
augusti (8)
juli (8)
juni (9)
maj (9)
april (1)
mars (7)
februari (4)
januari (16)
december (11)
november (10)
Länkar
lillebror
LinnPlockepinn
hellen
occe
http://winnerback.net
http://www.afireinside.net
http://www.annaternheim.se
http://www.lisaekdahl.se
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar