vet inte hur bra man har det när man har det som bäst men just nu har jag det iaf himmelans bra! Idag har det även kommit mer snö o även om det behövs mer mer mer så gör det allt ännu lite bättre=)
Lyckas inte lägga in bilder just nu av nån konstig anledning men ska göra det senare! Då kommer ni bla få se oss bada i varma källor o svalka oss i nollgradiga forsen! Var väldans häftigt och en upplevelse att minnas! Så kommer ni få se lite bilder från en härlig promenad bland kottar & björnar o andra hemska djur. Kanske nån bild på "oss som slutat nian wooooohoooowooho"! Se fram mot de du!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Heej vännen min! Här sitter man i kalla o gråa Jkpg o saknar sin kompis... Tänkte speciellt på dej igår, när vi bakade pepparkakor hos mej tillsammans me hundarna... å när den lille tog sej friheten att baja under min säng.. de var tider de... Take care! Love YOU! Puss Puss
Skicka en kommentar