fredag 9 februari 2007

vet inte hur bra man har det när man har det som bäst men just nu har jag det iaf himmelans bra! Idag har det även kommit mer snö o även om det behövs mer mer mer så gör det allt ännu lite bättre=)
Lyckas inte lägga in bilder just nu av nån konstig anledning men ska göra det senare! Då kommer ni bla få se oss bada i varma källor o svalka oss i nollgradiga forsen! Var väldans häftigt och en upplevelse att minnas! Så kommer ni få se lite bilder från en härlig promenad bland kottar & björnar o andra hemska djur. Kanske nån bild på "oss som slutat nian wooooohoooowooho"! Se fram mot de du!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej vännen min! Här sitter man i kalla o gråa Jkpg o saknar sin kompis... Tänkte speciellt på dej igår, när vi bakade pepparkakor hos mej tillsammans me hundarna... å när den lille tog sej friheten att baja under min säng.. de var tider de... Take care! Love YOU! Puss Puss