lördag 17 februari 2007





















efter veckor i ett dimmoln har solen och snön anlänt till fernie! ví sken ikapp med solen sista dagen i fernies backar! vi åker härifrån på söndag med mkt skratt i bagaget. kommer bli lite trist. många härliga människor att sakna!! sista dagarna har vart ett enda frosseri känns de som! födelsedagskalas för brorsorna, indiskt, mexikanskt o ännu ett kalas för marcus med sushi!! vår ekonomi börjar redan bli ett orosmoln och alla "tråkiga" saker som måste fixas men som skjutits upp börjar bli rättså dags att ta tag i!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vår älskling!!
saknar dej massor, det trodde du inte va!?:) vi förstår att allt e jättebra o de va kul o se dina bilder..vi blir såå avis!! hoppas du får det lika bra i california nu, vi själva drar till lofsis, inte lika stora vyer men mysigt ändå:)tack för smset.vi blev jätteglada!!
var rädd om ej nu o ha det hur kul som helst..because you worth it! hälsa linda från oss me! pussss o kram dina kära underbara fanastiska omsorgsfulla dynamiska familj
ps. du e riktigt snygg i min mössa som jag letat efter till min packning hela dagen:P men de gör ingenting för jag tycker om dej ialf:) puss